Bokning & Kontakt
Kontaktpersoner
Salong Perfection
Steffanie Wiberg
Auktoriserad Hud- och Spaterapeut, medlem i SHR och har gesällbrev
Dipl.Friskvårdskonsulent
Adress: Doterödsvägen 1, 444 40 Stenungsund
Telefon: 0735-06 06 79
E-post: info@salongperfection.se
Varmt Välkomna
Öppettider 2023
ÖPPETTIDER 2023:
Månd - Tors 09:00 - 19:00
Fred: Stängt pga utbildning och juryuppdrag för The Skincare Professional Award 2023
Lörd: Enligt överenskommelse
Sönd: STÄNGT
All övrig tid bokas enligt överenskommelse via telefon eller mail!!
*med reservation för ändringar
SEMESTER STÄNGT 2023:
Vecka 29 - 32
Bokning/Avbokning
BOKNING/AVBOKNING
Bokning sker via 0735-06 06 79 eller via vår webbokning - www.salongperfection.se
Avbokning sker via 0735-060679 eller med avbokningskoden som kommer med bokningsbekräftelsen.
Avbokning på behandlingar sker senast 24 tim innan avtalad tid, annars debiteras du för halva behandlingskostnaden. Om du avbokar senare än 24 timmar eller inte dyker upp på utsatt tid debiteras 100 % av behandlingskostnaden.
Avbokning på gruppbehandlingar sker senast 1 vecka innan, annars debiteras 50 % av beloppet. Dessa regler gäller även vid sjukdom och inga undantag görs.
Som konsument avsäger du dig härmed rätten till 14 ångerrätt enligt Distansköplagen när du bokar din tid via vår webbokning.
Kampanjer kan du EJ avbokas, ENDAST ombokas. EJ betalas via KLARNA eller med presentkort. Kampanjer kan Ej kombineras med andra kampanjer.
Om du är under 18 år erhåller vi föskottsbetalning till swish nummer 123 225 52 71 ifrån målsman. Om inte, annuleras bokningen 3 timmar efter bokningstillfället. Kvitto lämnas vid behandlingstillfället om inget annat önskas.
Har du bokat din tid via BokaDirekt, är du ansvarig för att rätt behandling bokats in, samt tagit reda på all info du behöver inför ditt besök. All info finner du på vår hemsida www.salongperfection.se. För vidare frågor och funderingar är du välkommen att ringa oss på 0735-060679, alternativt boka in en konsultation .
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, vänligen kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden för mer info.
Meddela sjukdomar, mediciner, graviditet, amning samt om du använder något hjälpmedel vid bokningstillfället.
Presentkortsnummer och ev rabattkod ska uppges vid bokning.
Kampanjer
Villkor gällande kampanjer:
- Du är bunden till våra kampanjer vilket gör att de är ombokningsbara – EJ avbokningsbara. Behandlingen ska nyttjas den månaden som kampanjen gäller. Om inte debiteras Ni för uteblivet besök, vilket är 100 % av behandlingen
- Kan EJ betalas via KLARNA eller med presentkort
- Rabatten dras av efter behandlingen vid betalningstillfället. Summan dras EJ bort när ni uppger koden.
- Rabattkoden måste uppges vid bokningstillfället – ingen kod = ingen rabatt
- Kampanjer kan ej kombineras med varandra (gäller främst våra kurer då de redan är rabatterade)
- Vid köp av kurer när vi har kampanjer räknas ordinariepris - gånger antalet behandlingar – och så dras rabatten bort ifrån den summan.
- EXEMPEL – Dermapenkur Ansikte 45 min – 2395 x 3 = 7185 kr. Rabatten dras sedan bort ifrån 7185 = 5748 kr.
- Läs ALLTID igenom våra allmänna villkor som ni finner på vår hemsida www.salongperfection.se innan ni genomför Er bokning. Detta för att slippa eventuella missförstånd
Presentkort
Våra presentkort är giltliga i 1 år. Om ni önskar förlänga era presentkort görs detta innan presentkortet går ut och i samråd med oss. Vi tar Ej emot utgångna presentkort.
Ni kan köpa presenkort både på salongen via på BokaDirekt. Presentkort köpta på salongen, står presentortsnumret högst upp i ena hörnet.
Presentkort gäller ej på våra kampanjer.
OBS!!Presentkort som är köpta på Salong Perfection Skin gäller EJ hos Home Of Botox och vice versa.
Reklamation av tjänst
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden. Vi vill även att du skickar bild, där det tydligt syns vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förberada oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt. Har det gått längre än 1 vecka efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt.
Reklamation av vara
Om du köpt något som är felaktigt eller skadat ska du klaga eller reklamera till säljaren. När du gör en reklamation betyder det att du meddelar säljaren att du inte är nöjd och varför.
Du måste reklamera varan "inom skälig tid" efter det att du har upptäckt det. Om du reklamerar inom två månader räknas det alltid som att det skett inom skälig tid. Ibland kan skälig tid vara längre än två månader till exempel om du varit sjuk eller bortrest.
Ursprungligt fel på varan
Om du upptäcker ett fel på varan under de första sex månaderna efter köpet har du ett bättre konsumentskydd. Om felet är ursprungligt, det vill säga fanns där från början har du rätt att få varan reparerad eller utbytt. Om säljaren inte håller med dig om hur felet uppstått är det han eller hon som måste bevisa att felet inte är ursprungligt under den här tiden.
När det har gått mer än sex månader efter köpet är det i stället du som köpare som måste bevisa att felet är ursprungligt.
Du har rätt att reklamera en vara i tre år efter att du tagit emot den. Det står i konsumentköplagen. Varan kan ha en garanti som är kortare än tre år, men det förkortar inte reklamationstiden. Reklamera alltid så snart som möjligt för att vara säker på att inte gå miste om dina rättigheter.