Bokning och kontakt
OBS NY ADRESS f rom 28/12 2020
F rom 28/12 2020 hittar ni oss i våra nya lokaler på Doterödsvägen 1, 444 40 Stenungsund.
Vi kommer att flytta ihop med Salong Coquette, så vi kommer att erbjuda Er 400 kvm frisör, massör, PT, auktoriserad hudterapeuter, specialist sjuksköterska med master utbildning i fillers & botox.
Vi ser fram emot en nystart 2021 tillsammans med ER!!
Allmänna Villkor
Allmänna Villkor
Villkor gällande våra kampanjer
COVID-19
Info, åtgärder samt förhållningregler gällande COVID-19
Kontaktperson
Salong Perfection Skin
Steffanie Wiberg
Auktoriserad Hud- och Spaterapeut, medlem i SHR och har gesällbrev
Dipl.Friskvårdskonsulent
Adress: Västra Köpmansgatan 10, 444 30 Stenungsund (vi ligger inne i gallerian på StenungsTorg)
Telefon: 0735-06 06 79
E-post: info@salongperfection.se
Home Of Botox ( förredetta Inbeautyfillers)
Indira Peci
Specialistsjuköterska som utför estetiska injektioner
Telefon: 0760-331966
E-post: indira_100@hotmail.com
All bokning, avbokning, ombokning samt frågor hänvisas direkt till Indira via telefon eller via Dm på @homeofbotox
Erbjudanden, kampanjer samt presentkort hos Salong Perfection gäller EJ hos homeofbotox eller och vice versa.
Varmt Välkomna
Öppettider 2021
ÖPPETTIDER 2021:
Månd-tors: 10:00 - 18:00
Fred: 10:00 - 15:00
All övrig tid bokas enligt överenskommelse via telefon eller mail!!
*med reservation för ändringar
Reklamation av tjänst
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden. Vi vill även att du skickar bild, där det tydligt syns vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förberada oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt. Har det gått längre än 1 vecka efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt.
Reklamation av vara
Om du köpt något som är felaktigt eller skadat ska du klaga eller reklamera till säljaren. När du gör en reklamation betyder det att du meddelar säljaren att du inte är nöjd och varför.
Du måste reklamera varan "inom skälig tid" efter det att du har upptäckt det. Om du reklamerar inom två månader räknas det alltid som att det skett inom skälig tid. Ibland kan skälig tid vara längre än två månader till exempel om du varit sjuk eller bortrest.
Ursprungligt fel på varan
Om du upptäcker ett fel på varan under de första sex månaderna efter köpet har du ett bättre konsumentskydd. Om felet är ursprungligt, det vill säga fanns där från början har du rätt att få varan reparerad eller utbytt. Om säljaren inte håller med dig om hur felet uppstått är det han eller hon som måste bevisa att felet inte är ursprungligt under den här tiden.
När det har gått mer än sex månader efter köpet är det i stället du som köpare som måste bevisa att felet är ursprungligt.
Du har rätt att reklamera en vara i tre år efter att du tagit emot den. Det står i konsumentköplagen. Varan kan ha en garanti som är kortare än tre år, men det förkortar inte reklamationstiden. Reklamera alltid så snart som möjligt för att vara säker på att inte gå miste om dina rättigheter.
OBS!! Presentkort som är köpta på Salong Perfection Skin gäller EJ hos Home Of Botox